איך תשמרו על המידע - אייקון הורדה

שומרים את המידע שלכם?

אנחנו עובדים קשה על התוכן אותו אנו מייצרים לנכסים הדיגיטליים שלנו – בין אם זה מאמרים לאתר, פוסטים לפייסבוק, אינסטגרם לינקדאין  ועוד..

 

איך אפשרי לשמור את המידע שלנו כך שבמידה וקורת תקלה טכנית יהיה לנו גיבוי לתוכן שלנו:

 

  1. כתבתם פוסט? עדיף לכתוב אותו ולשמור אותו בוורד ולא רק לשמור בטיוטה או לתזמן בביזנס סויט.
  2. בדף העסקי בפייסבוק ישנה אפשרות תחת הגדרות להוריד את הדף ולשמור את כל הדאטה של הדף – כשזה יורד למחשב בעצם תקבלו מספר תיקיות פוסטים,תמונות,סרטונים, תגובות ובעצם את כל הדף העסקי שלנו.
  3. לגבות את החומרים שלנו בכונן חיצוני למחשב כך שבמידה והמחשב עצמו נהרס יהיה לנו גיבוי חיצוני לא תלוי בתקלה
  4. במידה וישנו חומר חשוב, כגון חוזי עבודה – תדפיסו ותשמרו עותק קשיח לכל מקרה שלא יהיה.
  5. שמירה בענן- קובצי ענן קובצי ענן הם קבצים בפורמט ייחודי לענן, שניתן לפתוח ולערוך ביישומים תואמים. המוכרים ביותר הם :
  • גוגל דרייב: השירות הפופולרי של גוגל הוא בחירה טבעית למשתמש הפרטי, במיוחד אם הוא עובד עם מערכת ההפעלה אנדרואיד או בשירותים אחרים של גוגל כמו ג'ימייל, גוגל דוקס וגוגל שיטס (השתיים האחרונות מקבילות לוורד ולאקסל של מיקרוסופוט).

  • דרופבוקס הוא אחד משירותי הענן הוותיקים. הוא מציע שני גיגה בייט בלבד בחינם, אולם אם תקשרו את החשבון שלכם לרשת חברתית ותשכנעו את חבריכם להצטרף לשירות תוכלו להעלות את הנפח עד ל-16 גיגה בייט.
  1. לא ללחוץ על קישורים שנראים חשודים ויכולים לגרום לכל המידע שלכם להיחשף לצד שלישי (אם יש ספק אין ספק- אל תלחצו תתייעצו)
  2. שמירת המידע של פרופיל האינסטגרם (בנייד) – תחת הפרופיל שלכם נכנסים להגדרות –אבטחה–הורדת נתונים–המערכת תעלה מסך עם מייל לשליחת המידע (תוודאו שהוא נכון)–הקשת סיסמא –הקובץ יירד למייל שלכם

 

אלו הטיפים העיקריים שלי לשמירה על המידע שאני גם משתמשת בהם, כמובן שיש עוד אך העדפתי להתמקד במה שאני בחרתי להשתמש ועובדים עבורי.

בין לקוחותינו

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

שתפו

כתבו לי

תודה!

קיבלתי את ההודעה ואהיה בקשר בקרוב !

דילוג לתוכן