שקיפות בעסק

האם עסק חייב לפרסם את המחירים שלו?

ברור שאת המחירים הלקוח שמתקשר מקבל בין אם בע"פ (לא מומלץ) או בהצעת מחיר (מפורטת ומלאה כולל מה קורה בהפסקת התקשרות), אבל האם חייב לפרסם אותם למשל, באתר או ברשתות החברתיות?

 

אז בואו נדבר על שקיפות.

אחד הערכים שיש לי כאדם, אישה וכעסק הוא להיות שקופה מול הלקוחות / לקוחות פוטנציאליים שידעו על מה הם משלמים ובגלל זה, כאשר בניתי את האתר שלי היה לי חשוב שכל המידע על החבילות והשירותים שלי יהיו באתר.

למה בעצם השקיפות חשובה לי, בעיקר בתחום העיסוק שלי?

 

הסיבה הראשונה היא שאני רואה את עצמי כבעלת עסק ואני יודעת שאחד הפרמטרים שלי לבחירת איש מקצוע הוא המחיר וכאשר אני מבררת על איש מקצוע, נכנסת לדף העסקי ולאתר ואני לא יודעת מראש כמה זה עולה לי, אני לא בטוחה שאני אפנה אליו בעיקר כי אני רוצה לדעת מראש כמה זה יעלה לי ואני אחליט אם להתקשר או לא

הסיבה השנייה היא שאני יודעת שלקוח פוטנציאלי מסתכל באתר שלי הוא יודע מה המחיר ואז בעצם הוא לא מופתע כאשר הוא מקבל הצעת מחיר -כי הרי את המחיר הוא יודע מראש ולא רק הוא יודע מה הוא מקבל בדיוק בחבילה בה הוא בוחר.

 

כמובן, שאם מדובר בחבילה מותאמת אישית אז המחיר נקבע לפי צרכי הלקוח ולא לפי חבילה קיימת ואז בעצם השיקוף של המחיר יהיה בהצעת מחיר.

 

לסיכום, כל עסק צריך להחליט לעצמו עד כמה הוא מוכן להיות שקוף באתר או ברשתות החברתיות.

בין לקוחותינו

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

שתפו

כתבו לי

תודה!

קיבלתי את ההודעה ואהיה בקשר בקרוב !

דילוג לתוכן