מאזני שקילה עם סימני שאלה

לפרסם או לא לפרסם?

אני כותבת את המאמר הזה בתחילת אפריל 2022, התחושה במדינה אחרי מספר פיגועים קשים היא של מתח וחרדה.

ואנחנו העסקים שואלים את עצמנו וגם בתוך קבוצות עסקיות: "האם לפרסם עכשיו?"

למה בעצם עלתה השאלה, כל החדשות שרצות ברקע, סיפורי הנרצחים … תקופה לא פשוטה בכלל.

אז מה עושים? כי הרי מצד אחד יש פה אירוע קשה, עצוב ומצד שני החיים לא נפסקים והעבודה צריכה וחייבת להמשיך.

מה העצה שלי ?

אם יש פרסום שעתיד לעלות ממש בסמוך לאירוע קשה- לעצור אותו, להעלות למחרת או לדחות בכמה ימים, במיוחד אם מדובר בפרסום שהוא מצחיק.

אבל מה קורה כאשר מדובר בשירות או מוצר שאם לא נפרסם עכשיו נפספס איזושהי הזדמנות?

אז אותו דבר , נעלה אותו (שוב, אולי נדחה בכמה שעות). כמובן שנשים לב שהפוסט מכבד ולא מצחיק ואפילו אפשר להוסיף איזושהי אמירה שמתייחסת לנושא (אבל לא חובה).

אני כותבת מניסיון כתושבת הדרום, בסבבי הלחימה שהיו, עסקים שלא היו באזור הלחימה המשיכו לפרסם וזה בסדר גמור אבל…כן ציפיתי שתהיה התייחסות (לרוב הייתה).

וגם בואו נודה, תמיד יהיה משהו בין אם זה פיגוע, צבע אדום או…, אנחנו חיים במדינה שתמיד יש משהו.

אני לא בטוחה שכל מי שיגיב לי יסכים…אבל באמת שהחיים ממשיכים למרות הכל.

אני מאחלת לכולנו, ימים שקטים ומלאים בשגרה משעממת.

בין לקוחותינו

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

שתפו

כתבו לי

תודה!

קיבלתי את ההודעה ואהיה בקשר בקרוב !

דילוג לתוכן