פייסבוק או אינסטגרם -אילוסטרציה סלולרי ומעליו סימני לבבות

פייסבוק או אינסטגרם?

הרבה בעלי עסקים שואלים אותי באיזו רשת חברתית שווה להשקיע מבחינת שיווק- פייסבוק או אינסטגרם?

בואו נתחיל להבין בכלל מהי כל רשת חברתית** לפני שאתן את דעתי על השאלה.

פייסבוק החלה כרשת חברתית לסטודנטים מהרווארד וב-11 בספטמבר 2006 היא נפתחה לשימוש כלל הציבור.

פייסבוק הינה רשת חברתית המיועדת בבסיסה לחבר בין אנשים ועם הזמן פייסבוק פיתחה את הרשת כך שתכיל קבוצות עם מכנה משותף ודפים עסקיים כך שתהיה אפשרות לבעלי עסקים לקדם את העסק דרך פייסבוק.

אני רואה את השימוש בפייסבוק בכמה מובנים: 1. שיתוף היבטים חשובים בחיים האישיים שלי בפרופיל האישי , 2. קידום העסק שלי דרך הדף העסקי

אינסטגרם (השייכת לפייסבוק) הוא יישום חינמי אמריקאי ורשת חברתית עצמאית לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו קצרים של עד דקה כאשר הוא מחולק למס' אופציות: פיד, סטורי, רילס, IGTV ועוד ובגדול יועדה בתחילתה לצלמים אך עם הזמן נהפכה לרשת חברתית לכל דבר כולל שיווק עסקי וניתן לבחור את סוג החשבון שבו ניתן לפעול כמו עסקי (שבו למשל ניתן לבצע חיבור לחנות אינטרנטית) או אישי

השימוש באינסטגרם אצלי גם מתחלק למספר היבטים: 1. שיתוף רגעים בחיי האישיים דרך הסטורי, 2. קידום העסק שלי דרך הפיד

אז אחרי שהבנו מהן שתי הרשתות החברתיות בואי נענה על השאלה.

כל עסק מוגבל בזמן – יש לכולנו מלאי של שעות שבהן אנו אמורים, כבעלי עסקים, לעבוד בעסק, שזה אומר גם לעבוד בעסק עצמו, לשווק, לעשות הנהלת חשבונות ועוד ועוד ולכן אנו צריכים להחליט איפה אנו משווקים וכמה זמן אנו אמורים להקדיש לכך.

במידה ויש לכם זמן לא מוגבל-אני מציעה לשווק בכל מקום אפשרי

במידה ויש לכם זמן מוגבל- אני מציעה לבחור פלטפורמה אחת אליה אתם מתחברים ולעבוד ולהתמחות בה או לשכור איש/אשת מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי וכך תתפנו לעשות את שאר מטלות בעסק ללא חשש.

**ההסבר על פייסבוק ואינסטגרם הינו כללי מאוד ושני היישומים כוללים מרכיבים רבים אך בחרתי פה לא לציינם כי הם לא רלוונטים לנושא המאמר

תודה!

קיבלתי את ההודעה ואהיה בקשר בקרוב !

דילוג לתוכן