סוגי חשבונות אינסטגרם - אייקון אינסטגרם

סוגי חשבונות באינסטגרם

אינסטגרם מציעה למשתמשים שלה 3 סוגים של חשבונות:

  • חשבון אישי
  • חשבון יוצר
  • חשבון עסקי

אז מה בעצם המשמעות של בחירת סוג חשבון? לכל סוג חשבון יש את השימושים שלו והיתרונות והחסרונות.

הסוג הראשון הוא- חשבון אישי- private account

חשבון אישי נועד למטרות אישיות- חיבור עם אנשים אחרים בתוך אינסטגרם ושיתוף החיים האישיים של המשתמש.

מה היתרונות של חשבון מסוג זה?

  • פשוט ונוח לשימוש
  • פתוח לכל סוגי התוכן באינסטגרם- פוסטים בפיד, העלאת סטוריז וכמובן העלאת רילס
  • ניתן להגדיר חשבון כציבורי או פרטי – לפי בחירה של המשתמש (פרטי- לא ניתן לראות את פרסומי המשתמש)

החסרונות:

  • אין אפשרות לראות נתונים סטטיסטים, תובנות וניתוח ביצועי החשבון
  • אסור לפרסם תחת חשבון פרטי
  • אין כפתורים ליצירת קשר והוספת קישורים

 

חשבון אישי יתאים בעיקר לאנשים פרטיים שרוצים להיות באינסטגרם לא כבעלי עסקים.

 

הסוג השני – חשבון עסקי account business

חשבון המיועד לבעלי עסקים שמעוניינים למכור מוצרים/שירותים דרך האינסטגרם.

מה הם היתרונות לחשבון עסקי?

  • אפשרויות פרסום מלאות באינסטגרם כמו בחשבון אישי -פרסום פוסטים בפיד, סטוריז, רילס.
  • צפייה בתובנות Insights – תוכלו לקבל מידע ונתונים סטטיסטים על הפרסום ועל העוקבים שלכם
  • כפתורים ליצירת קשר – ניתן להוסיף כפתורים מותאמים ליצירת קשר או כתובת העסק.
  • ניתן להוסיף BIO – ביוגרפיה על העסק שם תוכלו לכתוב מהו העסק.
  • פרסום ממומן – יצירת קמפיינים פרסומיים, כמו כן ניתן לקבל נתונים ומידע מפורטים על תוצאות הקמפיין
  • חיבור חנות ואפשרות לתייג מוצרים תחת הפרסומים (חיבור חנות לאינסטגרם מתחיל באישור חיבור החנות בפייסבוק בביזנס מנג'ר ולאחר האישור ניתן לבקש לאשר את החנות באינסטגרם.
  • אפשרות להתקין תשובות קצרות ומסנני הודעות ישירות
  • קישורים בסטוריז – (swipe up) – מאפשר להפנות את העוקבים לקישורים חיצוניים לאינסטגרם
  • ניתן לנהל דרך אפליקציית/ממשק ה- business SUITE
  • ניתן לקשר לדף העסקי בפייסבוק כך שיש סנכרון (ממליצה לשתף רק סטוריז)

 

מהם החסרונות?

  • דורש ידע ומיומנויות כדי לייעל את הכלים
  • בחשבון זה לא ניתן להגדיר כפרטי- משמע הכל חשוף לכולם
  • גישה למאגרי מוסיקה מצומצמת בגלל ענייני זכויות יוצרים

חשבון עסקי מתאים בעלי עסקים שמשווקים מוצרים/שירותים ומעוניינים לתפעל את האינסטגרם כנכס דיגיטלי וכמובן לפרסם בממומן.

 

הסוג השלישי הוא – פרופיל / חשבון יוצר Creator Account

אני מתייחסת לסוג חשבון זה כמעין הכלאה בין חשבון עסקי לחשבון אישי, למה בעצם?

 יתרונות:

  • אפשרויות פרסום מלאות באינסטגרם כמו בחשבון אישי -פרסום פוסטים בפיד, סטוריז, רילס.
  • צפייה בתובנות Insights – תוכלו לקבל מידע ונתונים סטטיסטים על הפרסום ועל העוקבים שלכם
  • כפתורים ליצירת קשר – ניתן להוסיף כפתורים מותאמים ליצירת קשר או כתובת העסק.
  • ניתן להוסיף BIO – ביוגרפיה על העסק שם תוכלו לכתוב מהו העסק.
  • פרסום ממומן – יצירת קמפיינים פרסומיים, כמו כן ניתן לקבל נתונים ומידע מפורטים על תוצאות הקמפיין
  • חיבור חנות ואפשרות לתייג מוצרים תחת הפרסומים (חיבור חנות לאינסטגרם מתחיל באישור חיבור החנות בפייסבוק בביזנס מנג'ר ולאחר האישור ניתן לבקש לאשר את החנות באינסטגרם.
  • אפשרות להתקין תשובות קצרות ומסנני הודעות ישירות
  • קישורים בסטוריז – (swipe up) – מאפשר להפנות את העוקבים לקישורים חיצוניים לאינסטגרם
  • ניתן לנהל דרך אפליקציית/ממשק ה- business SUITE
  • ניתן לקשר לדף העסקי או לפרופיל האישי בפייסבוק כך שיש סנכרון (ממליצה לשתף רק סטוריז)
  • גישה רחבה למאגרי מוסיקה טרנדיים

 החסרון העיקרי לחשבון זה הוא שחשבון יוצר לא יכול להיות חשבון פרטי.

חשבון יוצר מתאים בעיקר למשפיענים, דמויות ציבוריות, כותבי תוכן, בלוגרים וכמובן בעלי עסקים המוכרים תוכן ויצירות.

תודה!

קיבלתי את ההודעה ואהיה בקשר בקרוב !

דילוג לתוכן