שרית פורת, Spark-It Cosmetics, מוצרי קוסמטיקה טבעית

שרית הגיעה אליי במטרה לקדם את מוצרי הקוסמטיקה הטבעית שהיא משווקת בקליניקה שלה.

כאשר שרית פנתה אליי לקבל שירות בתחום ניהול הסושיאל שלה עלו בעצם 2 קשיים שבעקבותם היא פנתה אליי:

  1. קשיים טכניים – היא לא הבינה איך ליצור אינסטגרם עסקי כך שיפיק עבורה תועלת מירבית- גם מבחינת נתינת ערך וגם למכירת המוצרים.
  2. זמן- לא הייתה לה את הפניות לתפעל גם אינסטגרם וגם פייסבוק ברמת מעורבות גבוהה- להעלות 3 פוסטים בשבוע, מוערבות אורגנית, העלאת סטורי ועוד.

בתחילת העבודה, פתחתי לשרית חנות תחת מטא כך שתהליך הרכישה למתעניין הפוטנציאלי יהיה נגיש וקל יותר.

מכיוון שמדובר בתכנים מקצועיים (שימוש במושגים בתחום הקוסמטיקה), כתיבת התוכן נעשתה בשת"פ מלא ביני לבין שרית כך שהתוכן יהיה נכון מקצועית ובמקביל יהיה גם כתוב שיווקית.

במקביל לקידום האורגני שהתנהל בפייסבוק ובאינסטגרם, כאשר היו מבצעים מיוחדים – קידמתי עבורה במקביל גם בממומן.

 

כמובן שכל תוכן שעלה לרשתות עבר התאמה כך שהנראות גם באינטסגרם וגם בפייסבוק תראה במיטבה ומותאם לאישיות של שרית כך שמי שיקרא את הפוסטים ידע שזו היא מאחורי התוכן.

דילוג לתוכן