"אני כותבת פוסטים על הדרך…" שיווק בפייסבוק לא נעשה "על הדרך" צריכה להיות מחשבה מאחורי כל פוסט שעולה- האם זה המוצר או השירות שאני רוצה כרגע שיהיה בפרונט – מה בעצם המטרה שלי החודשית, החצי שנתית, השנתית בשיווק בפייסבוק? מעבר לכך, פוסטים "על הדרך" נוטים להיות לא מובנים, מלאים שגיאות כתיב ובעצם חוטאים למטרה לשמה הפוסט עלה. אסנת בחרה בשירותיי גם כדי לא להעלות פוסטים "על הדרך" וגם שהם יהיו מדויקים מבחינת הכתיבה השיווקית.. השירות כלל כתיבת פוסטים לדף העסקי בפייסבוק ועיצוב ויזואל